Search
Język
Menu
WIODĄCY PRODUCENT SYSTEMÓW HVAC

Dział serwisu

Awaria instalacji wentylacyjno-grzewczej to zawsze duży problem. Dział serwisu Mark Climate Technology przygotowany jest na różnego rodzaju zakłócenia. Mark Climate Technology oferuje możliwość  podpisania umowy na warunkach ogólnych. Istnieją dwa rodzaje umów:

“Standardowa” umowa serwisowa Mark

• Zgłoszona usterka naprawiana jest priorytetowo w ciągu 72 godzin;
• Przebyte kilometry i czas podróży nie są wliczane w koszta, opłatą objęte są tylko   rzeczywiste godziny pracy serwisanta;
• Naprawę usterki przeprowadza mechanik zatrudniony w Mark Polska Sp. z o.o.;
• Podczas naprawy wykorzystywane są oryginalne części objęte aprobatą;
• Otrzymacie Państwo czytelny protokół zawierający raport o usterce i naprawie;
• Dostawy serwisowe realizowane w dni robocze po 18.00, a także w weekendy.

“Priorytetowa” umowa serwisowa Mark

• Zgłoszona usterka naprawiana jest priorytetowo w ciągu 36 godzin;
• Przebyte kilometry i czas podróży nie są wliczane w koszta, opłatą objęte są tylko   rzeczywiste godziny pracy serwisanta;
• Naprawę usterki przeprowadza mechanik zatrudniony w Mark Polska Sp. z o.o.;
• Podczas naprawy wykorzystywane są oryginalne części objęte aprobatą;
• Otrzymacie Państwo czytelny protokół zawierający raport o usterce i naprawie;
• Dostawy serwisowe realizowane w dni robocze po 18.00, a także w weekendy.

 

Formularz zamówienia usługi

© Mark 2021 | Regulamin strony | Warunki dostawy | Newsnet | Cookies