Powrót

Dział serwisu

Awaria systemu ogrzewania

Awaria instalacji wentylacyjno-grzewczej to zawsze duży problem. Dział serwisu Mark Climate Technology przygotowany jest na różnego rodzaju zakłócenia. Mark Climate Technology oferuje możliwość  podpisania umowy na warunkach ogólnych. Istnieją dwa rodzaje umów:

“Standardowa” umowa serwisowa Mark

“Standardowa” umowa serwisowa Mark

  • Zgłoszona usterka naprawiana jest priorytetowo w ciągu 72 godzin
  • Przebyte kilometry i czas podróży nie są wliczane w koszta, opłatą objęte są tylko   rzeczywiste godziny pracy serwisanta
  • Naprawę usterki przeprowadza mechanik zatrudniony w Mark Polska Sp. z o.o.
  • Podczas naprawy wykorzystywane są oryginalne części objęte aprobatą
  • Otrzymacie Państwo czytelny protokół zawierający raport o usterce i naprawie
  • Dostawy serwisowe realizowane w dni robocze po 18.00, a także w weekendy
“Priorytetowa” umowa serwisowa Mark

“Priorytetowa” umowa serwisowa Mark

  • Zgłoszona usterka naprawiana jest priorytetowo w ciągu 36 godzin
  • Przebyte kilometry i czas podróży nie są wliczane w koszta, opłatą objęte są tylko   rzeczywiste godziny pracy serwisanta
  • Naprawę usterki przeprowadza mechanik zatrudniony w Mark Polska Sp. z o.o.
  • Podczas naprawy wykorzystywane są oryginalne części objęte aprobatą
  • Otrzymacie Państwo czytelny protokół zawierający raport o usterce i naprawie
  • Dostawy serwisowe realizowane w dni robocze po 18.00, a także w weekendy

Formularz zamówienia usługi

Osoba kontaktowa(Required)
Adres(Required)

Lokalizacja urządzenia

Adres(Required)
Osoba kontaktowa(Required)

Dane urządzenia (urządzeń) (patrz tabliczka znamionowa):

Max. file size: 40 MB.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.